sobota, 18. junij 2016

Pozornost za učiteljico

Pozitivna, čudovita učiteljica, ki poučuje mojega otroka, obožuje orhideje, zato sem zanjo izdelala tole knjigico - voščilnico. Vanjo je naša oddelčna skupnost otrok in staršev dodala še lepo pozornost in se zahvalila učiteljici za njen trud, predanost in srčnost.


V ozadju je papir v barvnih tonih lavande, se mi zdi da lepo poudari belo orhidejo.




Konec šolskega leta je za nas ustvarjalke zelo pester, kajne? Tudi zame je, zato mi zmanjkuje časa za objavljanje in komentiranje vaših izdelkov....

Prijavljam:
http://www.najlepsi-par.si/galerija-junij-2016/

6 komentarjev:

  1. Krasna zahvalna knjigica za učiteljico. Vidim, da imava obe 4.šolca in obema je bila zaupana naloga zahvale
    ti si se super izkazala
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa zahvalnica za učiteljico. Zelo mi je všeč, kako simpatično si pripravila prvo stran - pa besedilo je tudi tisto pravo:) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa knjigica in krasna zapisana misel.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo, verjamem, da bo zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito zahvalnico si naredila in izbrala krasne barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. misel je res lepa in tvoja zahvalnica prava mojstrovina.

    OdgovoriIzbriši