torek, 14. junij 2016

Pozornost za vzgojiteljici ob koncu leta

"Za sabo puščam sled in to je pot, ki vodi v samo moj svet..."

Letos me je doletela posebna čast, da sem lahko okrasila dve mapici, s katerima so se otroci zahvalili vzgojiteljicama za ves njun trud skozi celo leto.
Zakaj ravno posebna čast? Ker smo v ti dve mapici položili največje male zaklade.... risbice, ki so jih otroci narisali za vzgojiteljice, zapise o njihovem doživljanju vzgojiteljic in vrtca ter odtise - sledi njihovih rokic.... in otroci so se res extra potrudili.
Čudovita pozornost, kajne? Sem prepričana, da bodo ti zakladi mnogokrat pregledani... In tako čudovita vsebina si zasluži prav posebno naslovnico. Ker sta vzgojiteljici skozi celo leto uporabljali v povezavi z otroki motiv sovic, je bila izbira rdeče niti okrasitve mapic pravzaprav logična. Upam, da mi je uspelo...


Na začetku vsake veje je srce, iz katere zraste močna veja, saj vse v življenju zraste iz ljubezni in z ljubeznijo <3

Ker je vsebina osebne narave, sem se odločila, da pokažem le delček in sicer svoj del, ki sem ga prispevala k okrasitvi mapic.

Deblo drevesa je obris otroške roke.

Hvala za zaupanje. In hvala obema Vzgojiteljicama za njun celoletni trud, toplino, srčnost in še in še bi lahko naštevala.


Lepim v:
- galerijo meseca junijahttp://www.najlepsi-par.si/galerija-junij-2016/ (Najlepši par)

10 komentarjev:

  1. Zelo lepo si se potrudila, mislim, da bosta skupaj z otroki veseli
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Pripravila si čudoviti mapi in vanju vložila toliko simbolike in srčnosti. Vse čestitke:) in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si okrasila mapi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako super da je drevo obris roke in vse te male sovice so krasne. Super si okrasila mapo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito darilo. Izvedba pa krasna, sovice so tako ljubke!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jasmina, meni sta mapi fantastični - drevo roka in sovice - super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Te sovice so že same po sebi tolk KJUT, da res ni.
    To, kako si jih spravila v celoto je pa res super.
    Navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo in zelo domiselno si okrasila mapici. Vzgojiteljicama bosta ljub spomin. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si okrasila mapi in vzgojiteljicama je bilo darilo gotovo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem dobitnica te mapice in sem ostala brez besed govorilo je srce. Prekrasno darilo, ki me bo spremljajo skozi celo življenje!!!! Tekle so solze, solze sreče, ker sem najsrečnejša!

    OdgovoriIzbriši