torek, 07. junij 2016

Voščilnice za strica

Tokrat sem se odločila za malce drugačno objavo.
Rojstno dnevne voščilnice, ki so jih izdelali moji otroci za svojega strica. Nastale so že pred več kot enim mesecem, ena izmed njih pa je ravno pravšnja za izziv na temo sadja, ki ga imajo trenutno v Craftalnici.  Na otroke sem zelo ponosna, saj so samostojno izdelali voščilnice in se vsi trije zelo potrudili tako z izdelavo kot s temo (stric rad vrtnari).

(Sara, 3.razred)
(Žiga, 4. razred)

(Ajša, vrtec... po navadi rada kaj sama doriše :-)


Duši, hvala da si nas spodbudila k objavi otroških izdelkov ("tako lepi, da si zaslužijo objavo") ter prispevala nekaj fotografij ;)

Nazadnje pa še moja malenkost - majčka zapakirana v takšnem "škrniclju" (iz vsake otroške voščilnice en detajl) - narejeno po Tininem navdihu.

Prijavljam:
- Craftalnica izziv # 161
- Galerija meseca junija 

14 komentarjev:

  1. Krasno ste ustvarjali. Vsi izdelki so zelo lepi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo ustvarjalne otroke imaš in prav vsi so naredili zelo lepe voščilnice :-))
    Vesela sem, ker ustvarjate z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnice so res čudovite.
    Hvala vsem, ki ste se tako zelo potrudili.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so lepe! Stric je bil zagotovo vesel!

    OdgovoriIzbriši
  5. Očitno so otroci ustvarjalni po tebi. Res pohvalno, zelo lepi izdelki so nastali.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pri vas ste pa vsi zelo ustvarjalni. Hvala, da se igrate z nami na CRAFT-alnici. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito ste ustvarjali. Priznam, da sem fascinirana nad izdelki tvojih sončkov, čudoviti so. Zelo mi je všeč kako je Ajša dorisala ptičkom oči, pametna punca je. Ptički morajo videti kam letijo.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. o vau, vi pa vsi razturate, ste prav neverjetni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse pohvale tvojim nadobudnežom. Krasne voščilnice so izdelali. Hvala, ker si nam jih pokazala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jasmina, kako lepo ste mu tole naredilil...otroci so naredili krasne voščilnice in tvoj zmaj, kjer je vsega po malo se mi zdi tako dobra ideja. Sem vesela, da sem bila v navdih :-).

    OdgovoriIzbriši
  11. Iii, kako lepo je tole vse po vrsti, hvala, ker deliš v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno ste ustvarjali. Vsaka zase je lepa, tudi tvoj škrniceljček z vsemi detajli:).
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši