četrtek, 02. junij 2016

Voščilo za mladoporočenca - škatlica presenečenja

Po doooolgem času sem našla čas za ustvarjanje in si končno spet napolnila srce s prav posebnim izzivom. Prvič sem se namreč lotila izdelave škatlice presenečenja oz. explosion boxa.  
Prijateljica je potrebovala nekaj posebnega za poroko, z marjetkami, v belo rumeni barvi. Izziv sem z veseljem sprejela in nastalo je tole.
Izdelava škatlice mi je vzela veliko časa, da sem smiselno vse postavila in povezala vse elemente med seboj. A na koncu sem bila z rezultatom zelo zadovoljna.






Marjetke in srčki povezujejo vse elemente med seboj. Srček, ki nosi prstančka pa sem sešila iz belega satenastega tekstilnega usnja. Brez najboljših šablon Najlepšega para in Marianne Design seveda ni šlo. Kati pa hvala za izrez poročnega para.

Škatlico prijavljam v:
- galerijo meseca junija (Najlepši par)
- mariannedesignkreadivas (MD letters, MD hearts, MD lace circle, MD wedding rings)
 mariannedesigndivas (MD letters, MD hearts, MD lace circle, MD wedding rings)




14 komentarjev:

  1. Jasmina, niti slučajno ni videti, da je to tvoja prva škatlica. meni se zdi čudovita, res mi je všeč kako si vse lepo izdelala in parček na sredini pod obokom - krasno. Bravo !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prečudovit izdelek, dodelan v nulo in poln krasnih detajlov. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si jo izdelala, zelo mi je všeč ideja s tvojim lokom!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si opravila z izzivom in super si uporabile te robne čipkaste šablone, da si ustvarila lok.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jasmina, poleg komentarja ti prilagam še vzdihljaj navdušenja. Čista popolnost...

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita škatlica, pa kako lepo si naredila lok za mladoporočencema.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je, kot sem ti že povedala ;-) In z veseljem ti še kdaj naredim kak izrezek, ko vidim, kako dobro si ga tokrat porabila. Super si skombinirala in čeprav rumene barve ne bi nikoli izbrala za poročno kombinacijo, je tvoja izpadla res TOP. Tinina čipka da piko na i oboku s poročnim parom!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prava umetnina: škatlica je odlično sestavljena, na vsakem delu se lepo povezuje s celoto in lok s čipko - fantastičen:) Tudi barva je sončna in pozitivna - naj bo tako njuno življenje:) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Sestrica, vsaka čast za tole. Res fenomenalno.
    In kdo bi si mislil, da je lahko rumena barva tako zelo lepa.
    Sama notranjost z obokom in mladoporočencema je pa itak čista fantastika.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prva, težko verjamem. Krasna škatlica, vse je perfektno dodelano in ta lok nad mladoporočencema. Čista poezija, čeprav v rumeni barvi. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vau! Čudovita škatlica presenečenja. Vredna je prav vsake minute dela, ki si ga vložila vanjo. Prava paša za oči. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito si sestavila in okrasila škatlico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. kako si pa tole dobro pogruntala in naredila, neverjetno!

    OdgovoriIzbriši