nedelja, 31. julij 2016

Nogometno knjižno kazalo

Moje veselje do izdelovanja knjižnih kazal je verjetno zaznati že iz prejšnjih objav. Obožujem jih, krasni so kot darilo in zelo uporabni. Ko pa sem zadnjič ugotovila, da svojemu sinu še nisem izdelala knjižnega kazala, sem se seveda takoj lotila dela. 
Za mojega nogometnega navdušenca je nastalo nogometno knjižno kazalo in to kar na morju (z izrezi, ki sem jih prinesla od doma). Z nasmehom na obrazu je opazoval ustvarjanje in nastajanje...
Za Žiga z ljubeznijo....


Seveda se je knjižnega kazala zelo zelo razveselil...

 in knjiga se je s še večjim veseljem prebrala.

Do naslednjič lep pozdravček, Jasmina...

Uporabljene šablone: Marianne design - football COL1335

Prijavljam na izziv:
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2016/07/challenge-24-alles-geht-mit-marianne.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.si/2016/07/challenge-7-anything-goes-with-marianne.html

9 komentarjev:

  1. Super je! Zelo so lepa tale tvoja kazala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna kazala delaš in ta je še prav poseben.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno kazalo je nastalo :-)) Lepo si ga sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Verjamem, da ga je bil tvoj Žiga zelooo vesel. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito kazalo in všeč mi je barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  6. FUUUUUUUUUUUUUUUL všeč!
    Ne pozabi na moja fuzbalerja, ki praznujeta čez en mesec ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo kazalo! Krasne barve si izbrala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fabulous bookmark, I love your design :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    OdgovoriIzbriši