torek, 23. avgust 2016

Konjiček za princesko

Za princeskin rojstni dan sem izdelala drobna presenečenja, ki so jo zelo razveselila.
Rdeča nit pa konjiček... na obročku, majčki in kot ovitek za njeno novo knjigo zakladov.

Tudi konjička sem si drznila natakniti na obroč za lase in prav super izpade v laseh male princeske. Prav pravljično...

Tale knjiga zakladov pa je namenjena njenim otroškim risbicam. V njej sigurno ne bo manjkalo konjičkov in samorogov, mavric, oblačkov in sončkov, dreves s češnjicami, ki rastejo sredi zime.... 

Prijavljam na izziv:
- http://mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2016/08/challenge-25-alles-gehtmit-marianne.html
- http://mariannedesigndivas.blogspot.si/2016/08/challenge-8-anything-goes-with-minimum.html

7 komentarjev:

  1. Čudovito darilo. Sem že mislila, da ne boš objavila ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. o, kakšna pravljična serija, vau ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna kolekcija. Tudi moja mlajša hčerka si želi te šablone, pa jo mami še ni nabavila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse skupaj je zelo pravljično in ljubko.

    OdgovoriIzbriši
  5. uu kako si bila pridna, čudovito, vse, barvna kombinacija roza in zelene mi je top.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo si se potrudila za svojo princesko in nastali so čudoviti izdelki s samorogi.

    OdgovoriIzbriši