ponedeljek, 12. september 2016

Knjižno kazalo za ljubitelje nogometa

Prav vesela sem, da lahko objavim nova izdelka, ki sem ju ustvarila prejšnji teden.
Rojstni dan sta namreč praznovala moja nečaka - dva prava pogumna junaka! Ker sta oba nogometna navdušenca, sem se odločila, da jima izdelam nogometni knjižni kazali v barvah njunih najljubših nogometnih klubov. Uganete za koga navijata?


Največji izziv tokrat mi je bil ustvariti izdelek iz filca fantoma, katerih mamica je mojstrica filca.

Upam, da mi je uspelo, saj je bil nasmeh v njunih očeh neprecenljiv.




Pa še Tinin Najlepši par izziv - Ko me inspirira #52 je prišel v ravno pravšnjem trenutku, da lahko nanj prijavim knjižni kazali. Neizmerno veselje me je navdalo, ko sem videla, kdo je Tino inspiriral za tokratni izziv. Hvala Tina ;)


Avtorica fotografij je tokrat moja sestra Duši, hvala sestrica ;)

Uporabljene šablone:
- Marianne design - football COL1335
- Rayher Zvezde by Tina Baša (zvezdice na krogcu knjižnega kazala)

Knjižni kazali prijavljam na:
- izziv Ko me inspirira #52
- galerijo meseca septembra Najlepši par 
http://mariannedesigndivas.blogspot.si/2016/08/challenge-8-anything-goes-with-minimum.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.si/

8 komentarjev:

  1. Malo sem pogledala še tvoje izdelke za nazaj in moram priznat, da si čisto fest natrenirala knjižna kazala...ker je moj sin Žiga tudi tako ubrisan na ta fuzbal, ti je lahko jasno, kateri me je najbolj navdušil. So pa krasna prav vsa...res delaš že fejst konkurenco naši Dušici. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Čisto ob bok se ji lahko postaviš (Duši), obe sta mojstrici filca in kazali sta tako lušni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kolk maš lepe fotke :) ... hihi
    Kazala so super! Obvladaš!
    Do zadnje podrobnosti!

    OdgovoriIzbriši
  4. U bravo tetka, krasni kazali si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, wondeful book marks! I love them. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Alma

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si jima naredila-si živo predstavljam njuno navdušenje! ....in hvala, ker si se nama pridružila pri (tvojem :-))) izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično si ju presenetila. Tale ideja z nogometnimi kazali je TOP. Tudi sestrica je bila sigurno navdušena. Sigurno te je tudi v živo pohvalila ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Stunning thia projekt is adorable in any delicate detail!Thank you so much for joining our M,arianne design Kreadivas challenge in this month good luck with the challenge.
    Hugs Gudrun DT

    OdgovoriIzbriši