sreda, 09. november 2016

All stars obeski za ključe

Na  mojem blogu je že nekaj objav izdelkov z All-starskami - voščilnice, ovitek za mobitel, ipd. Ampak obeskov za ključe pa še nisem objavila, pa čeprav sem jih že kar nekaj izdelala in tudi podarila. Na hitro vam jih pokažem nekaj, vseh pa niti poslikala nisem.  

 Pinki črna kombinacija. Všeč meni in še eni ustvarjalni prijateljici, ki je dobila pinki obesek :-)



Uporabljena šablona je MFT All-star High tops, material pa tekstilno usnje.
Narejeno z ljubeznijo.

Pozdravček, Jasmina

11 komentarjev:

  1. FANTASTIČNI SO !!!! Še posebo roza barve....

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično Jasmina:) in ker vem, kako majhni so nekateri delci, da jih še lepim težko, te občudujem, kako si vse lepo zašila. Se mi zdi, kot bi bili z Duši v "žlahti":). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš, ko takole gledam njene lepe šive, se mi res zdi, da sva v žlahti ;)
      Ponosna na sestrico :)

      Izbriši
  3. Kakšni kulski obeski. Res imata z Duši šivanje položeno v zibko ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, kako sem to napisala, mislim znanje šivanja ;D

      Izbriši
  4. Navdušena sem nad temi obeski. Pisani in mladostni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaaa, čudoviti so. Moj roza je pa najlepši <3. Hvala še enkrat!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole si res super naredil.
    Tako najstniško COOL so.

    OdgovoriIzbriši