nedelja, 06. november 2016

Ustvarjanje na skodelici


Moj blogec je zadnje čase precej sameval, čeprav sem vmes tudi kaj ustvarila, le časa za objavo ni bilo. Tokrat pa objavljam (zame) malo drugačno ustvarjanje.

Prijateljica ustvarjalka je pred kratkim praznovala rojstni dan in želela sem ji podariti malce drugačno in hkrati uporabno darilce. Verjetno ni pričakovala, da bo od mene prejela skodelico s pikicami....






Zraven sem priložila še en "bolj moj" izdelek - obesek za ključe All starke v njeni priljubljeni roza črni barvni kombinaciji. Takole pa je slavljenka ujela moje darilce v objektiv (foto by Keti).

8 komentarjev:

  1. Zelo lepo darilo si ji dala. Čestitam za natančnost barvanja na sklečko, ker res ni enostavno.

    OdgovoriIzbriši
  2. O mama mia kako lepo darilo, super šalčka, ma vse
    je bila vesela a
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Res si bila zelo natančna pri risanju...sem že sama poizkusila, pa se mi še kava ne dopade iz nje, tako hecno sem jo poštrihala. Celotno darilce je bilo super...ampak tvoje all starke so pa zakon.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauu, prekrasna skodelica, zelo mi je všeč. Seveda tudi vse ostalo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovitaaa je! Sploh mi ni jasno, kako si lahko tako lepo porisala. Jaz bi tudi to poskusila. Obesek pa je že na ključih od avta. Hvala še enkrat. Si me res presenetila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš kako je to risala...
      Mal smo kofetkale, ona se je pa vmes igrala in risala pikice...
      Tko u izi... zato je pa tako lepo ratalo :)

      Izbriši
  6. Čudovito darilce, ki sem ga občudovala že pri Keti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. To je pa že mojstrsko, šalčka več kot odlično pobarvana in tudi ostali dodatki niso od muh. Ampak Kety - ta pa zna poslikat:). LP Andreja

    OdgovoriIzbriši