ponedeljek, 12. december 2016

Pisane medene hiške

Decembrske objave na svojem blogu začenjam z objavo medenih hišk. 
Mesec december je tudi pri meni najbolj pester mesec v letu, ko komaj najdem čas za karkoli. Ampak "čaranje" prazničnega decembrskega razpoloženja obožujem in ga ne izpustim za nič na svetu. Takole si mi kot družina pričaramo praznično vzdušje doma. Tradicija izdelovanja medenih hišk je še iz mojih najstniških let, ko sva jih delali skupaj z mojo sestro Duši in z njimi razveseljevali bližnje. 
Že sama priprava na izdelavo medenih hišk je precej zabavna - otroci so namreč povsem šokirani (pozitivno) ob količini bombonov, ki pristanejo v nakupovalni košarici. Ja, hiške vendarle morajo biti pisane;) Peka osnov za medene hišice je sicer prepuščena meni, ko pa so enkrat hiške "zgrajene", takrat pa se začne glavna zabava. 

Poglejte kako nam je uspelo...




Tele manjše hišice gredo pa že zelo kmalu od doma...

Uživajte v decembrskih radostih.

5 komentarjev:

  1. O, je pri vas lušno, pa še dišali mora omamno po medenjakih. Krasna tradicija in super lušen hiške.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cel gradbinec si...čestitke za tako lične hiške.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lušne hiške ste ustvarili, lepo tradicijo nadaljujeta s sestro. Otroci so sem prepričana navdušeni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Me veseli, da si letos ti našla čas. In komaj čakamo, da ena tale lepotička pride k nam domov.
    Upam, da tista z največ bonboni ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. IIIII, pa da pridem na obisk, pa kak bombon dol ukradem ;-)

    OdgovoriIzbriši