četrtek, 26. januar 2017

Klavir voščilnica

Pred časom je praznovala moja hči. Zelo navdušena je bila nad tole voščilnico, ki sem ji jo izdelala.
Voščilnica je zelo enostavna za izdelavo, a naredi velik vtis na prejemnika.


Odsev klavirskih tipk se lepo zrcali v lesku črnega pianina, kajne?
V notranjosti je na notnem črtovju še voščilo vse najboljše.

Uporabila sem šablono Najlepši par zato lepim v:
galerijo meseca januarja (napis vse najboljše)

9 komentarjev:

  1. Klavir je kot iz "škatlice":), da naredi vtis na prejemnika pa absolutno ne dvomim. Zelo lepo sestavljeno in mislim, da je konkurenčen najboljšim proizvajalcem klavirjev - navdušena tudi jaz:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si izdelal klavir in ga spremenila v lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. kakšna super voščilnica in tudi super podlaga za fotografiranje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Voščilnica in podlaga za fotkanje se krasno ujemata :) Elegantna in vrhunsko izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nad klavirjem sem vedno navdušena, tudi če bi naredila krvav zelenga...preprosto čudovit je. In ta odsev od spodnje površine...bravo tudi za to.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovitaaaaa. Sem slišala zanjo že od Duši ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem se povabila na obisk, kar sama in ugotovila, da se marsikaj lepega najde pri tebi :-) Kot tale krasna glasbena čestitka - zaigrala si na prave strune :-)))
    Pri meni pa si zbudi željo po tejle pesmi, jo pošiljam tudi tebi :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=fQ6OgFCilxQ

    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobrodošla na mojem blogecu, Majda. In hvala za lepo glasbo, ta pesem je ena mojih najljubših. Moram hčero nahecat, da se jo nauči zaigrati na pianino. LP Jasmina

      Izbriši