četrtek, 26. januar 2017

Moje praznične voščilnice

En lep ustvarjalni pozdravček, ... prvič v letu 2017!
Ne morem verjeti, da je minilo že mesec in pol od moje zadnje objave na blogu. Ustvarjanja je bilo vmes seveda kar precej, a enostavno ni bilo časa za objavljanje. Torej pokažem vam nekaj letošnjih prazničnih voščilnic.

Najprej moje najljubše v modro-rdeče-zlato-belih kombinacijah.

Zlate - v živo so bile lepše.

Klasične božične barve z jelenčki v venčku...

... nadaljevanje venčkov.

Nekaj zasneženih pokrajin

Sovice z zimsko kapico (idejo za naštemplano ozadje sem videla pri eni ustvarjalki, a se ne spomnim več pri kateri ;-)

ter dve malo bolj nežni.

Tole nežno praznično voščilnico pa je izdelala moja 8 letna hči za svojo učiteljico. Delala jo je po tejle Tinini voščilnici, ki jo je navdušila. Mislim, da ji je lepo uspela.


Pri ustvarjanju seveda ne bi šlo brez šablon in štampiljk Najlepšega para, zato lepim v:
- galerijo meseca januarja (Najlepši par).

Pa en lep dopustniški pozdravček od Jasmine.

3 komentarji:

  1. Vidiš, ti hitiš z objavami za nazaj, jaz pa po dolgem času pregledujem ta naš blogerski svet, ki sem ga zaradi bolezni zanemarjala. Bom pa mogoče sedaj bolj pridna in pri tebi vidim, da se kar dogaja in pridno ustvarjaš. Lep pozdrav in čestitke za vse lepotičke, ki si jih naredila, skupaj s hčerko:), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna zbirka! Vsak kompletek je poseben in vsaka voščilnica unikatna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem bila deležna tudi ene tvoje čudovite v živo. Lepo ste ustvarjali decembra. Pozdrav vsem, še posebej tvojim mladim ustvarjalcem ;-)

    OdgovoriIzbriši