ponedeljek, 24. april 2017

Cvetoči maki

So tudi vam všeč cvetoči rdeči maki? Povsod so že zacveteli.
Meni so maki zelo pri srcu, saj v njih vidim strast, odločnost, toplino. 
In zelo sem vesela, da mi je škatlica presenečenja uspela tako, kot sem si jo zamislila. 
Želela sem poudariti živahno rdečo barvo makov za prejemnico, ki je praznovala abrahama.

V škatlici je še ena manjša škatlica, ki skriva majhno in zabavno presenečenje ...fotografijo, ki se jo sestavi iz sestavljank,
 

Priznam, da sem zelo uživala pri izdelavi te škatlice ;-)

Škatlico prijavljam na:
- galerija meseca aprila Najlepši par (napis Čestitke ter številke s šivi)
- mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2017/04/ (CR1307, CR1359, CR1248, CR1250, LR0414, CR1342)
- mariannedesigndivas.blogspot.si/2017/04/ (CR1307, CR1359, CR1248, CR1250, LR0414, CR1342)

14 komentarjev:

  1. Manjka ti close-up od medvedka.
    Neverjetno je kako si uporabila vse te šablonice, ki v osnovi sploh niso makci. Super!
    Tudi cela škatla je čudovita. Itak obožujem make.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita škatlica presenečenja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja za mini darilo. Zelo lepo si okrasila vse dele in stranice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa barvna kombinacija. Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepa...do zadnje stranice in pikice...

    OdgovoriIzbriši
  6. o vau, super škatlica, res lepe barve in krasne kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta bi pa lahko bila moja, ko je moje ime na njej :))) Ampak üe nimam abrahama :)) Zelo lepa in krasno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno škatlico presenečenja si naredila :-)) Lepo si dodala make.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, kakšna čudovita škatlica! Tudi jaz imam zelo rada mak...

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je. Res dobro izpadejo tile rdeči maki v kombinaciji s pikicami. Navdušena sem. Hvala za družbo pri Duši, super te je bilo videt po dolgem času.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita škatlica in vsi ti detajli, fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  12. Škatlice presenečenja me vedno navdušijo. Tvoja s čudovitim makom in pikicami je prekrasna. Tako lepo se dopolnjujejo detajli. Ampak rdeči maki na pokrovčku so popolni! :)

    OdgovoriIzbriši