sreda, 26. april 2017

Vabila za zlato poroko - vzorci

Prijetna čast me je doletela, da mi je prijateljica zaupala izdelavo vabil za zlato poroko njenih staršev.
Praznovanje 50 obletnice poroke je bilo združeno s praznovanjem 70 letnice neveste. Želja je bila združiti oba jubileja na eno vabilo in vključiti marjetke.
Vsa vabila sem "zlato" obarvala, kot se spodobi za zlato poroko. Vsa imajo tudi vključena oba jubileja s prepogibom, le da se na fotografijah ne vidi najbolje.

Pripravila sem nekaj vzorcev vabil. Uganete katerega so izbrali?
Seveda pokažem v naslednji objavi ;-)




  





Vabila lepim v:
- galerijo meseca aprila Najlepši par (marjetke, velike številke s šivi in napis vabilo)


4 komentarji:

  1. Prav vsa so čudovita in krasno narejena :-)) Meni se najbolj dopade kar prvo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsa vabila so zelo lepa, težko je izbrati najlepše. Meni je zelo všeč predzadnje, a glede na dva jubileja, bi izbrala drugo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko vzorcev! Jaz bi težko izbrala enega... Morda prvega? Ali pa drugega?

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaksen nabor precudovitih vzorcev! Prav osupnila si me z raznolikostjo! Kako so lepa, eno lepse od drugega ...

    OdgovoriIzbriši