ponedeljek, 15. maj 2017

Medvedek z balončkom

Ideja za izdelavo tele voščilnice medvedka, ki na vrvici drži balonček je prišla od moje petletnice, s katero sva včeraj izdelovali voščilnico za strica. Takšna so bila njena navodila: "želim izdelati takšno voščilnico kot mami, le da bi bil medvedek namesto rožic in bi namesto metuljčka balonček letal okoli njega."

Meni je bila njena ideja zelo všeč, zato sva se obe potrudili in nastalo je tale voščilnica z drsalnico. 
Drsalne voščilnice so res zabavne in prejemnika vedno navdušijo.

Tukaj je še video:

Voščilnico prijavljam:
galerija meseca maja Najlepši par (napis vse najboljše in metuljček na balonu)
- izziv Ko me inspirira #58, ki ga imata Tina in Vladka na temo drsnih voščilnic.



7 komentarjev:

  1. Jasmina, s temle medotom in balončkom na vrvici si me pa čisto posedla. Krasna ideja in vrhunska izvedba!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, to pa je zame velika čast, da sem tebe "posedla". Ideja z balončkom na vrvici je pravzaprav zelo enostavna...

      Izbriši
  2. O, kako dobra ideja z medvedkom in balončkom, pa udi super izvedba: Vse pohvale mali petletnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako simpatičen je tvoj medo z balonom. Krasna ideja in še boljša izvedba.
    Barvna kombinacija pa mi je svetovna! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super za petletnico, ki je dala mami navodila. Vrvica seveda mora biti, da balonček ne odleti. Krasna je. Pa še ptički namesto pik ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja in prav tako izvedba. Vse pohvale vaši 5letnici in vesela sem, da sta se nama pridružili na izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super predlog ta mičkene, glede izvedbe pa tudi vidim, da se vse strinjamo :-)
    Čestitke obema, Majda

    OdgovoriIzbriši